Double Stemcell - Makanan Kesihatan Kegilaan Ramai Wanita

Double Stemcell - Makanan Kesihatan Kegilaan Ramai Wanita

RMXX.00
Terlaris: Phyto Science Double Stemcell
Kategori: Makanan Kesihatan, Awet Muda
Produk: Double Stemcell, Phyto Science
Harga Asal: RM250/ kotak
Kuantiti: 14 Sachet
OFFER: SMS/ WhatsApp - O13 3465652

Double Stemcell adalah Makanan Kesihatan dan Awet Muda Pilihan Ramai Wanita untuk Kesihatan Luaran Dan Dalaman.


PHYTOSCIENCE DOUBLE STEMCELL

Kini semakin ramai yang sudah mengakui tentang khasiat dan kebaikan produk koyak dan kemam Double Stemcell. Begitu laris dipasaran serta mempunyai paling banyak testimoni pengguna yang mengakui akan keberkesanannya.

Berasaskan teknologi Swiss Phytocelltec Plant Stem Cell iaitu gabungan Apple dan Grape Stem Cell serta diperkaya dengan khasiat ekstrak acaiberry dan buah blueberry. Berfungsi untuk mengaktifkan semula sistem sel induk (sel stem) tubuh agar berupaya melakukan semula aktiviti pembaharuan serta membaiki sel-sel tubuh yang rosak. Hasilnya kesihatan dalaman tubuh serta kulit semakin baik dan cantik.

Produk makanan kesihatan dan kecantikan ini amat sedap dan lazat serta mudah untuk dimakan. Hanya perlu koyak, letak bawah lidah dan kemam kerana diformulasikan berasaskan teknologi NANO, mudah larut serta cuma ambil masa 20-30 saat sahaja untuk larut apabila bercampur dengan air liur.

Double Stemcell terbukti sangat popular terutama dikalangan kaum wanita kerana memberikan kesan mujarab terhadap kulit wajah. Mampu mencerah, meratakan serta mengatasi dan mengurangkan masalah pigmentasi, jerawat, tona kulit yang tidak sekata serta berfungsi sebagai makanan untuk awet muda.

1001 khasiat dan keberkesanan, Umpama Gula-gula Kesihatan Keluarga. Cara Mudah Untuk Sihat, Cantik dan Awet Muda!

Testimoni Pengguna 

Phytoscience Double Stemcell terbukti selamat dan semulajadi untuk digunakan tanpa kesan alergi dan toksin. Sesuai untuk semua golongan dan peringkat umur termasuk ibu mengandung dan menyusukan anak kerana hanya berasaskan buah-buahan seperti epal, anggur, acai dan buah beri.

0 comments :

 
Copyright © 2017. Kedai Online Pakcu
Theme By Evo Template