Cypress Alkaline: Minuman Air Alkali Kesihatan

Cypress Alkaline: Minuman Air Alkali Kesihatan

RM90.00
Air Alkali Cypress (Cypress Alkaline Water)
Kategori: Minuman Kesihatan, Air Alkali
Produk: Cypress Alkaline (Air Alkali Cypress)
Harga: RM90
Kuantiti: 16 Botol (500 ML)
OFFER: 24 Botol (RM90 - Harga Promosi While Stock Last)

Minuman Bertenaga Dan Beralkali Cypress

Cypress Alkaline Water atau Air Alkali Cypress adalah air minuman kesihatan untuk menambah tenaga serta berfungsi sebagai penyahtoksin untuk membuang racun dan toksin dalam badan. Ramuan utama adalah air berproses alkali, air zam-zam, garam kristal Holland, amber cypress dan juga stevia.

Air alkali Cypress mempunyai pH8 keatas dan diyakini mampu meneutralkan tahap keasidan dalam badan. Mempunyai kandungan oksigen yang tinggi dan mampu meningkatkan tenaga dalam badan serta mampu memulihkan tenaga dan kesihatan tubuh.

Terapi Pemulihan Semulajadi

Gabungan ramuan terpilih didalam Cypress Alkaline seperti ekstrak daun cypress dan garam galian mampu memberikan anda terapi pemulihan kesihatan secara semulajadi. Ia mampu menyingkirkan racun dan toksin serta membuang sisa organik mealui proses perkumuhan.

Anda boleh dapatkan maklumat lanjut disini: Cypress Alkaline Water

Singkir Toksin Dalam Satu Minggu

Cara mudah cuci toksin dalam badan dalam satu minggu. Penggunaan Air Alkali Cypress sangat berkesan dan anda boleh lihat kesannya hanya dalam satu minggu. Gunakan 3 botol Cypress Alkaline setiap hari selama satu minggu dan lihatlah perubahan pada tubuh badan anda.

Cubalah minuman kesihatan Air Alkali Cypress hari ini untuk pemuliharaan kesihatan anda.  Kesihatan yang sempurna bermula dari usus yang bersih dan pembersihan bermula dengan Air Minuman Kesihatan Cypress Alkaline!

0 comments :

 
Copyright © 2017. Kedai Online Pakcu
Theme By Evo Template