Teh Hijau Sekat Gula Glucos Cut Luarbiasa

Teh Hijau Sekat Gula Glucos Cut Luarbiasa

RM130.00
Fenemona minuman teh hijau kesihatan. Teh Sekat Gula GLUCOS CUT merupakan penemuan luarbiasa yang terbukti semakin hangat dipasaran kerana keberkesanannya. Kesan Terbukti Hanya Seawal 3 hari Penggunaan!
Teh-Sekat-Gula-Glucose-Cut
Khasiat Teh Glucos Cut Sekat Gula Yang Berkesan

Kategori: Minuman Kesihatan, Teh Hijau Produk: Glucos Cut (Teh Sekat Gula) Harga: RM138 Termasuk Penghantaran. Kuantiti: Sekotak (60 Sachet) OFFER: 30 Sachet (RM70) / Set Percubaan (RM25 - 7 Sachet). Promosi While Stock Last.

Teh Hijau GLUCOS CUT


Teh hijau yang semakin dikenali ramai sebagai TEH SEKAT GULA ini adalah ramuan 100% herba berkhasiat semulajadi yang diformulasikan khas untuk mengawal dan mengurangkan kandungan gula dalam darah.
Fungsi Glucos Cut adalah dengan menawarkan pendekatan yang komprehensif untuk menyekat lemak dan penyerapan gula berlebihan serta menguatkan sistem penghadaman perut.

Kandungan Utama: 


GLUCOS CUT mengandungi herba yang mempunyai "bukti saintifik terbaik" mengikut apa yang dirumuskan oleh National Library of Medicine (NLM) dan Institut Kesihatan Kebangsaan (NIH).
Antaranya:
  • Teh hijau - blok EGCG kerja enzim yang dikenali sebagai alfa-amilase yang memecah karbohidrat kepada gula ringkas. 
  • Gymnema sylvestre - asid Gymnemic mengisi lokasi reseptor pada selera kita dengan itu menghalang pengaktifan dengan molekul gula dalam makanan, sekali gus membendung keinginan gula dan mencegah penyerapan molekul gula oleh usus, yang menyebabkan paras gula dalam darah yang rendah. 
  • Mulberry - menghalang metabolisme usus disakarida (terutama sukrosa, gula), sehingga membatasi jumlah glukosa yang masuk sirkulasi. 
  • Rooibos - aspalathin senyawa aktif merangsang pankreas beta-sel merembeskan insulin untuk menukarkan gula kepada tenaga. 
  • Glucos Cut Sweetened dengan pemanis stevia. Menurut beberapa kajian, stevia sangat bermanfaat dalam mengawal paras gula dalam darah dan meningkatkan fungsi pankreas. 

Khasiat Serta Kebaikan GLUCOS CUT


Manakala khasiat utama TEH SEKAT GULA ini antaranya adalah:
  • Mengelakkan pengambilan gula berlebihan dalam minuman biasa. 
  • Mengurangkan risiko penyakit diabetes tahap 2 
  • Mengawal tahap glukosa darah Mengawal dan mengatasi masalah berat badan 
  • Mengurangkan risiko penyakit kronik
Testimoni Pengguna Teh Hijau Sekat Gula.
Sungguh diluar dugaan! Hanya 2 bulan berada dipasaran, tetapi sudah mempunyai terlalu banyak testimoni pengguna yang berpuashati. Terutama kesan penurunan gula (glukosa) seawal 3 hari penggunaan. Bacaan kencing manis dan berat badan mengalami penurunan yang menakjubkan.
testimoni pengguna glucos cut
ANTARA TESTIMONI PENGGUNA GLUCOS CUT
Bacaan Gula Turun kerana khasiat teh hijau ini membantu mengawal serta menyekat kandungan glukos berlebihan dalam darah.

Sedarkah anda selama ini, ramai yang berdiet atau menggunakan produk atau supplement untuk kuruskan badan. Tetapi hasilnya tetap sama atau masih tiada perubahan. Tahukah anda mengapa?

Antaranya adalah disebabkan kandungan gula yang berlebihan akan mengganggu proses pembakaran lemak kerana tenaga banyak dihabiskan untuk membakar gula terlebih dahulu. Akhirnya hanya berlaku sedikit penurunan atau tiada langsung kerana setiap hari kita sentiasa makan atau minum makanan yang pasti akan menambah kandungan gula dalam darah!

Inilah rahsia sebenar TEH HIJAU SEKAT GULA GLUCOS CUT yang kini mendapat sambutan luarbiasa dipasaran.

Cara Minum

Hanya perlu dibancuh dengan air panas seperti membuat teh biasa. 1 sachet boleh digunakan 2-3 kali bancuhan. Pasti menjimatkan serta enak untuk dihidangkan sebagai pengganti teh biasa!


#NOTA PENTING:

GLUCOS CUT TEA selamat dan sesuai diminum untuk jangka pendek atau panjang kerana TIADA bahan kimia, pewarna, perasa dan pengawet serta TIADA kesan sampingan atau dadah. Mendapat kelulusan KKM (klasifikasi sebagai minuman). No rujukan: KKM 120514/05/093

 

0 comments :

 
Copyright © 2017. Kedai Online Pakcu
Theme By Evo Template