GC TEA Rashwealth Trial Pek

GC TEA Rashwealth Trial Pek

RM50.00
GC TEA Untuk Diet Dan Diabetes
Kategori: Minuman Kesihatan,
Produk: GC TEA by Rashwealth Group
Harga: RM30 (10 Sachet)/ RM50 (20 Sachet)

OFFER: 4 Kotak - RM390 (Beli 3 Kotak Percuma 1 Kotak)

GC TEA Untuk Diet Dan Diabetes

GC TEA atau Teh Sekat Gula keluaran Syarikat Rashwealth Group ini semakin hangat diperkatakan kerana khasiatnya yang mampu mengawal dan mencegah gula berlebihan daripada makanan dan minuman yang diambil setiap hari.

Selain mengawal gula itu GC TEA juga telah terbukti mampu membakar atau mempercepatkan pembakaran lemak secara semulajadi. Kesannya begitu ketara terutama bagi pesakit diabetes dimana GC TEA mampu menurunkan bacaan gula seawal 3 hari penggunaan.

Testimoni GC TEA (Updated)

Semakin hari semakin banyak testimoni pengguna yang berpuashati dengan keberkesanannya terutama bagi mereka yang tinggi bacaan glukos darah serta beran badan berlebihan (obesiti).

1. Testimoni Kencing Manis

Antara testimoni pengguna yang menderita penyakit kencing manis. Ternyata GC TEA mampu membantu mengawal glukos darah serta mengelakkan kesan bahaya jangka panjang penyakit diabetes.











2. Testimoni Kurus Badan

GC TEA secara tiba-tiba menjadi bualan dikalangan mereka yang ingin menurunkan berat badan, kempiskan perut dan buang lemak degil. Ternyata selepas 10 hari penggunaan secara konsisten dan teratur, rata-rata tidak sedar bahawa lemak dalaman dan berat badan semakin berkurangan.

Antara beratus testimoni pengguna GC TEA yang sempat kami paparkan.



















Cara Minum GC TEA:

Kaedahnya sangat mudah. Hanya RENDAM & MINUM setiap hari. Secawan sebelum/ selepas makan pagi, makan tengah hari dan secawan sebelum tidur. Terdapat sedikit perbezaan untuk kencing manis dan kuruskan badan.

Hubungi kami untuk khidmat dan nasihat.

0 comments :

 
Copyright © 2017. Kedai Online Pakcu
Theme By Evo Template