Minyak Herba Asmak: Penawar Asma Pada Bayi

Minyak Herba Asmak: Penawar Asma Pada Bayi

Minyak Herba Asmak adalah formulasi ramuan herba semulajadi khusus dalam bentuk minyak sapuan untuk rawatan penyakit seperti asma (lelah), semput, batuk, kahak dan selsema. Penawar asma pada bayi keluaran syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn Bhd.

Teknologi Nano, Lebih Berkesan!

Maklumat Produk:

Minyak Herba Asmak
Harga: RM39
Kuantiti: 30ml SeBotol
OFFER: 1 Botol 10ml (RM15) untuk percubaan!

Minyak Herba Asmak Penawar Asma Pada Bayi Mujarab

Penawar asma dengan menggunakan herba tradisional ini juga sesuai untuk semua peringkat umur iaitu dari bayi yang baru lahir sehinggalah kepada orang tua kerana banyak testimoni positif daripada para pengguna. Kebanyakan testimoni yang diterima juga menunjukkan keberkesanannya pada semua peringkat umur.


Masalah Asma Pada Bayi Dan Kaedah Rawatan Terkini

# Tanda-tanda & Punca Penyakit Asma Pada Bayi

Adakah anak anda mengalami simpton-simpton dan alahan seperti kesukaran bernafas, lelah, semput serta diserang sering batu dan selsema? Tanda-tanda tersebut boleh bermula semenjak bayi masih kecil lagi serta biasanya berlaku dalam agak kerap serta berlarutan sehingga bayi membesar.

Terdapat beberapa faktor tertentu yang menyebabkan terjadinya penyakit asma, antaranya:
  • Masalah keradangan atau jangkitan virus saluran pernafasan kecil (bronkiol) paru-paru. 
  • Alahan atau reaksi kepada persekitaran seperti asap rokok, habuk, kutu atau bulu haiwan dan lain-lain alergi. 
  • Faktor genetik biasanya merupakan antara punca utama. Kanak-kanak yang mempunyai ibubapa yang menghidap asma lazimnya berkecenderungan untuk mendapat asma, malah mampu berkembang dengan lebih cepat berbanding kanak-kanak yang tidak mempunyai asma dalam keluarga. 
 

Masalah berkaitan asma ini boleh berlarutan sehingga bayi meningkat dewasa kerana sehingga sekarang belum ada penawar atau ubat-ubatan moden yang mampu menyembuhkannya. Jika dibiarkan, derita asma boleh menjadi semakin kronik serta memberi kesan kepada paru-paru.

# Kaedah Rawatan Penyakit Asma

Terdapat beberapa kaedah rawatan yang boleh mengawal gejala asma tersebut antaranya ubat atau pil, nebulizer serta inhaler. Sentiasa segera dapatkan rawatan serta nasihat doktor supaya anak anda dapat penjagaan dan pemerhatian yang secukupnya.

Anda juga boleh melakukan beberapa perkara sendiri di rumah untuk mengawal serta mencegah simpton asma agar berkurangan serta menjadi semakin kronik.
  • Menjaga kebersihan persekitaran daripada habuk serta hama yang boleh sebabkan alahan, jangkitan.
  • Elakkan memelihara haiwan perliharaan kerana bulu dan kutu haiwan juga boleh menjadi punca alergi kepada anak-anak yang menghidap asma.
  • Sentiasa sediakan ubat-ubatan serta alat bantuan kecemasan di rumah anda.
  • Menjaga pemakanan yang boleh mendatangkan alergi serta alahan kepada bayi anda.
  • Elakkan berada atau membawa bayi yang menghidap asma dipersekitaran berhabuk, kotor serta banyak asap rokok.
  • Cuaca sejuk juga dikatakan boleh mempengaruhi gejala kekerapan berlakunya asma. Jangan biarkan bayi terdedah terlalu lama dalam aircond atau kipas angin terutama waktu malam yang dingin. Gunakanlah pakaian serta selimut yang sesuai untuk menutupi dan memberi sedikit kehangatan.
# Minyak Herba Asmak Penawar Asma Tradisional Pada Bayi

Minyak Herba Asmak adalah antara penawar asma atau rawatan alternatif terbaik mengikut kaedah tradisional dengan ramuan beberapa herba semulajadi. Terbukti berkesan serta kini menjadi pilihan ibubapa untuk digunakan sebagai produk tambahan untuk mengawal gejala asma serta dikatakan antara Penawar Asma Semulajadi Paling Mujarab Pada Bayi!

Minyak Asmak bukan sahaja berkesan pada asma bayi, tetapi merupakan juga penawar mujarab untuk semua golongan seperti masalah semput, lelah, sakit perut, selsema, batuk, kahak, buasir, sembelit, gigitan serangga, luka, terkena api atau air panas, sakit kepala, gigi, resdong dan lain-lain lagi.

Kebaikan & Kelebihan Minyak Herba Asmak
  1. RAMUAN HERBA TEBAIK- gabungan minyak herba semulajadi iaitu formulasi habbatussauda, minyak zaitun, minyak kelapa dara, minyak gamat serta herba terpilih. Diproses dengan teknologi nano terkini di kilang bertaraf GMP. Lebih cepat kadar keberkesanannya!
  2. MINYAK PELBAGAI GUNA- Juga boleh digunakan untuk pelbagai masalah luaran seperti gigitan serangga, luka, tergeliat, terkena api, bengkak, lenguh, sakit gigi, kembung/sakit perut dan lain-lain.
  3. MUJARAB DAN BERKESAN- Dengan ratusan testimoni, produk ini telah menjadi fenomena luar biasa dan diakui oleh ribuan pelanggan yang telah membeli. Untuk rawatan asma (lelah); hanya sapu di leher, dada dan belakang, setiap kali selepas mandi dan sebelum tidur. Apabila sudah pulih, sapu apabila perlu sahaja.
  4. SESUAI UNTUK SEMUA- Sesuai untuk semua peringkat umur. Kadar sapuan boleh disesuaikan mengikut keadaan, contohnya sapuan nipis untuk bayi.
  5. KOS RENDAH, LEBIH JIMAT- Rawatan alternatif herba yang mudah serta harga dan kos rawatan lebih rendah sekaligus menjimatkan wang anda!

Antara Fakta Yang Perlu Anda Tahu Sebelum Membuat Pembelian 

Produk penawar asma pada bayi original ini adalah keluaran "Syarikat Minyak Herba Asma Mujarab Sdn. Bhd." yang telah mengambil masa agak lama melalui R&D supaya ianya selamat, tidak 'overdose' serta tidak mengandungi bahan aktif merbahaya, suci dan berkesan dengan cepat. 
Minyak herba ini juga lebih mesra kulit dimana peratusan alahan adalah sangat kecil atau tiada kecuali anda memang ada alahan pada salah satu ramuannya. 
Minyak Asmak lebih cepat menyerap dikulit serta sedikit berangin kerana mengikut piawaian yang telah ditetapkan oleh pihak berkuasa. 
Pengguna akan diberikan rundingan serta cara pakai mengikut masalah yang dihadapi serta dipantau oleh pihak Syarikat atau pendedar yang sah. 
Belian hanya melalui pengedar, agen atau stokis yang diberikan ID PENGEDAR sahaja bagi mengelakkan sebarang kesulitan.
 Label Dan Pembungkusan Terkini Minyak Herba Asmak
Tentukan Yang Original Baru Beli
Jika anda berminat untuk mengetahui lebih lanjut berkenaan Minyak Asmak Penawar Asma Bayi ini, sila hubungi terus:

Hotline HQ : 019-9708897

Website rasmi syarikat : http://mham.com.my/

Website Minyak Herba Asmak : http://penawarasma.com.my

Ig : mham.sdnbhd

Fb Page : Penawar Asma Mujarab

Minyak Herba Asmak HQ :

Youtube :

Penawar asma mujarab terutama pada bayi yang kini menjadi satu fenomena. Mudah digunakan, hanya sapu-sapu sahaja. Mesti dimiliki oleh setiap keluarga. Pastikan Minyak Herba Asmak ada di rumah anda, amat berguna apabila diperlukan!!

 

0 comments :

 
Copyright © 2017. Kedai Online Pakcu
Theme By Evo Template